- musik -

Sunday 4 December 2011

chikaro ku

Chikaro ku Nur Amirah Binti Asri..uwaa,seriusly ku xpenah tangga muka nya..juz tangga lam fb jak..hahua..yala aku tok sengal glak send trus jak relationship..haha..walaupun giya.p ku asa bahagia lar..first ku jumpa nya tyme agak umh nya tyme raya,yarabi tangan ku,kaki ku bgegar jak daddy nya..mok tkemeh da juak asa..p xtauk xmok tuju kemeh..ngeng nak..haha..daddy nya trus suoh nait atas umh,hati ku mala jak mok nait x ya jak,p xpat tahn juak coz mok nangga muka nya..tyme dbah umh nya da juak ngan daddy ny..ya hati ku pdh'ya muka myrah duhal'..nait ku atas umh tewk ngan eitz,dady nya lar layan..tyme ya juak kantoi ngan usu nya..haha..ku dgr pa dklaka dak 2 usu nya dbilit..aku druang tamu daknya pun tetak juak..yarabi ku depan daddy nya gk dh bgegar tangan ku mgang gelas ya..then ku text lar nya suoh nya agak ruang tamu..agak lar nya..haha..tyne balit ya la ku langsong xpat lupak,aku salam daddy nya then alu trus ku pintu..adoh2..tyme balit ya best alu bh,aku neriak cgek pekan mudik ya,malam ya juak..senang asa hati ku..haha..ney ndak bruk bersua muka ngn chikaro..25.o8.11 tarikhh bsejarah aku ya..haha..mesti ingat ya..aku janji ngan aku dikpun nok aku xkn maenkn nya,x molah nya sedih an so onn,p kinek mek 2 nank bahagia lar..hihihi...mark my word 'lebiu'..hahaha

No comments:

Post a Comment